Meniu

Adaugat/Modificat de la Noi 13, 2018 in Servicii AutoKappa

AUTOKAPPA – despre transparenta si normalitate in relatia cu clientii

Avand in vedere faptul ca in ultima vreme am primit mai multe tipuri de intrebari legate de procesul de desfasurare a lucrarilor in  service, am decis sa prezentam in acest articol de pe blog, aspecte legate de tipologia de activitati pe care suntem autorizati sa le desfasuram, garantia produselor si a manoperei pe care o oferim clientilor nostri, precum si alte detalii legate de activitatea noastra.

Astfel, Autokappa pune accent pe transparenta si pe respectul fata de clienti – doua valori importante care ne-au definit inca de la debutul nostru in aceasta industrie.

  1. Este Autokappa un service autorizat pentru a putea desfasura lucrari de intretinere si reparatie ale masinilor dumneavoastra?

Cu siguranta! Iar pentru ca totul sa fie foarte clar, va informam ca Registrul Auto Roman dispune de o lista care poate fi accesata online, gratuit, cu toate service-urile autorizate din domeniul reparatiilor rutiere, de pe intreg teritoriul Romaniei. Lista poate fi consultata aici.

  1. Cel fel de activitati desfasuram?

Autokappa apartine societatii SC Motorkappa SRL si desfasoara activitati din Clasa 2, respectiv activitati de reparatii ale autovehiculelor rutiere (categoria M1, N1), activitati de intretinere a acestor (categoria M1, N1) si activitati de reglari functionale ale autovehiculelor rutiere (categoria M1, N1).

In ceea ce priveste activitatile din clasa 1, va informam ca acestea sunt desfasurate in mod legal doar de „operatorii economici care indeplinesc conditiile de autorizare din reglementari pentru a desfasura toate operatiunile prevazute pentru cel putin unul dintre sistemele A1.1 – A1.8 (adica sisteme de reparatii ale vehiculelor rutiere) si care detin abilitarea din partea unui producator de vehicule sau a reprezentantului autorizat al acestuia”. Vezi toate detaliile aici.

Mai exact, detin autorizatie clasa 1 doar reprezentatele auto ale unei marci de autovehicule. Service-ul Autokappa nu este reprezentanta auto, este un service multibrand, specializat insa pe reparatii ale unei marci renumite.

PS: A nu se confunda clasele auto cu clasele CFR, clasele din sistemul de invatamant, clasele sociale sau alte tipuri de categorii/grade. In industria auto, clasa 2 nu reprezinta un grad de handicap!

  1. Diagnoza electronica efectuata masinilor care ajung in service – este ea capabila sa depisteze toate problemele?

Diagnoza, in sine, este extrem de eficienta, deoarece ii ajuta pe specialistii nostri sa-si fixeze repere importante in ceea ce priveste procesul de reparare al masinilor dumneavoastra. Diagnoza auto computerizata ( electronica ) nu functioneaza in regim medical de RMN, astfel incat sa scaneze absolut toate erorile tehnice ale unui autoturism.  Aceasta scaneaza/identifica erori electronice pe care specialistii le interpreteaza prin raportarea la parametri normali de functionare. Exista si diagnoza mecanica, absolut indispensabila in procesul de reparatie a unei masini. Insa, la fel ca in cazul operatiilor medicale efectuate pe pacienti, adevaratele surprize apar in momentul in care „deschidem” masina si ne apucam de lucru efectiv.

Asa ca da, sunt si cazuri in care depistam probleme noi, iar datoria noastra este sa va informam in legatura cu ele. Procedurile de reparatie sunt demarate numai in urma acordului clientului.

  1. Ofera service-ul Autokappa garantie pentru piesele si serviciile de manopera comandate de clienti?

Cu siguranta! Autokappa ofera garantie atat la piesele procurate prin intermediul nostru de la colaboratori autorizati, cu care avem un parteneriat de lunga durata, cat si la serviciile de manopera oferite in cadrul service-urilor noastre. In cazul clientilor care ne solicita sa lucram cu piesele proprii, Autokappa nu ofera garantie pentru piesele in cauza, dar ofera, in schimb, garantia reparatiei, conform legislatiei in vigoare, precum si documentele aferente.

Piesele comercializate de Autokappa provin de la furnizori auto consacrati, producatori sau aftermarket, clasa premium. Aceste  aspecte sunt mentionate in certificatul de garantie si calitate.

  1. Dam voie clientului sa asiste la procesul de reparatie al masinii sale?

Sigur ca da! Respectam legea in vigoare care prevede ca „beneficiarul masinii sa asiste vizual, intr-un spatiu special amenajat, in conditii de siguranta, separat de zona de lucru, in mod direct sau prin intermediul unui sistem video la modul in care sunt executate activitatile de reparatie sau intretinere ale masinii sale. Astfel, clientul poate vedea tot ce se intampla cu masina sa, pentru a se asigura ca aceasta este pe maini bune. Insa, inainte de a realiza acest lucru, posesorul autovehiculului trebuie sa completeze un proces verbal prin care sa declare ca isi asuma pe propria raspundere prezenta la desfasurarea acestei activitati.

  1. Cum se realizeaza lasarea masinii in custodia service-ului nostru?

Autokappa isi asuma raspunderea de a avea grija de masinile pe care dumneavoastra, in calitate de clienti, ni le lasati in custodie pe toata perioada reparatiilor, insa numai dupa ce ati completat un formular care sa ateste faptul ca aceasta activitate se desfasoara in mod voluntar. Formularul solicita informatii precum datele de indentificare ale masinii si ale posesorului acestuia, conform normelor RGPD (Regulament General pentru Protectia Datelor Personale), intrate in vigoare la inceputul acestui an, precum si detaliile legate de reparatiile care se vor efectua.

Asteptam in continuare intrebari legate de activitatea Autokappa, atat in ceea ce priveste vanzarea de piese, cat si in ceea ce priveste serviciile. De asemenea, va asiguram ca, zi de zi, cautam cele mai bune solutii pentru repararea sau intretinerea masinilor dumneavoastra. Si orice nelamurire sau problema intampinati, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati direct.

Transparenta si respectul in relatiile cu clientii sunt egale cu normalitatea.

Drum bun…cu Autokappa!

Posteaza raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>